Foto's & filmpjes
Schoolreis L1/L2: dag 2
Een geslaagde tweede dag in de Rhille! Na een stevig ontbijt stonden er opnieuw drie leuke activiteiten op het programma. In de namiddag trok een deel van de groep naar de Blankaart, waar ze tijdens ‘Zoem de Bij’ heel wat leerden over bijen en de natuur. Van een verrassing gesproken: 1B en 2B gingen met de boot naar de Dodengang. Tijdens deze uitstap ontdekten ze de loopgraven en maakten ze kennis met een stukje indrukwekkende geschiedenis. 🚤 Kortom: veel plezier, nieuwe ervaringen en stralende gezichten. Een meer dan geslaagde tweede dag! 😊📸